Lashlayer

Répondre
Namo
Newbie

Lashlayer

Message par Namo » ven. mars 27, 2020 11:10 pm

jour

à chaque fois c'est pour les heals mnt comme dit sur le moment on ne peut rien faire pour le cas présent et pour appuyer ça vu que ça se bute un peu/continue:

Image

Image

alors je ne joue pas tank, je n'ai pas la moindre idée de quel est le prob (comme dit même en heal j'y connais rien en soi) mais à moins de sortir un disci période wotlk qui te claque par chance une bulle bien grosse juste avant c'est juste ingérable

ça a été dit sur le moment, ça a été dit de limite wisp un autre tank mais ça préfère continuer avec "vous foutez quoi les heals" donc bon peut-être que ça fera un peu bouger les choses ici

Neutron
Newbie

Re: Lashlayer

Message par Neutron » ven. mars 27, 2020 11:28 pm

Image

Gursi
Newbie

Message par Gursi » sam. mars 28, 2020 9:01 am

Image

Noctambule
Newbie

Message par Noctambule » sam. mars 28, 2020 9:41 am

plusieurs trucs a essayer je pense (si pas deja fait):

- pre-shield quand la rage tu tank est haute
- plus de buffs pour le tank: HT (bon faut pas wipe avant O0 ), Imposition des mains + regen avant le pull (flotte ou innerve), Songflower Serenade, Monster Omelet, Rumsey Rum Black Label, Elixir of Fortitude, Scroll of Protection IV, Greater Stoneshield Potion, Elixir of Superior Defense, Lung Juice Cocktail, Crystal Ward, Juju Escape (si assez de rage)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /pubhtml#

- stuff endu > def

Stat Priority
Prioritize threat, armor and stamina. Defense isn’t really needed, since you can use Shield Block to prevent crits and if you have high enough HP, you are not really in a risk of dying as long as the healers are doing their job.
You can still change your gear sets between fights, on some harder hitting bosses like Chromaggus it is reasonable to use some more defense pieces compared to easier bosses.

What does defense do?
Defense increases your block, dodge and parry chances by 0.04% and also reduces the chance of being hit and crit by 0.04%. It doesn’t reduce the chance of being hit by a crushing blow.
The defense cap is 440 defense for lvl 63 mobs.

What abilities should I use?
You should use Shield Slam/Bloodthirst > Revenge > Sunder Armor. Heroic Strike if you have too much rage.
Shield Block should be used to proc Revenge and prevent you from suffering a crit or crushing blow. This is especially important to prevent you from dying if you are on low health.
Always be ready to pop survivability cooldowns like Last Stand, Shield Wall, Lifegiving Gem or Healthstone should you get close to dying.

Noctambule
Newbie

Message par Noctambule » mar. mars 31, 2020 7:21 am

Sinon pour nos rogues skilles >:D

https://barrens.chat/viewtopic.php?f=3&t=2956

Répondre